Veelgestelde vragen

Waar bezorgen jullie allemaal?

Wij bezorgen in Monnickendam, Broek in Waterland, en een aantal postcodes in Amsterdam. In Amsterdam gaat het om de volgende postcodes: 1011, 1053, 1054, 1071, 1072, 1073, 1074 en  1075

Waarom kan ik tot 17:00 bestellen?

Wij houden van de beste en lekkerste sushi, net zoals jullie dat doen. Met het vooraf bestellen reserveer je als het ware een ‘plekje’ in ons ‘restaurant’.

Wat betekent dat wij dan de sushi kunnen maken met de beste kwaliteit want wij kunnen de tijd nemen om de juiste ingrediënten bij elkaar te vinden.

Waarom moet ik een tijdslot kiezen?

Zie het als een reservering in een restaurant/tentje, daar moet je ook vaak reserveren als je een mooi plekje wilt!

Vandaar dat wij ook met tijdsloten werken. Ben je een wat latere eter, dan kun je voor het laatste tijdslot kiezen, eet je graag wat vroeger, dan kies je weer voor het eerste tijdslot etc. En goed voor de kwaliteit 🙂

Kan ik inloggen op een account?

Ja, jullie als klant kunnen een account aanmaken en hier altijd op inloggen wanneer jullie willen.

Wat kan ik met mijn account?

Zodra je een klant account aanmaakt heb je toegang tot extra functies zoals je orders inzien, eerder geplaatste orders opnieuw bestellen en adresgegevens wijzigen. Dit maakt jouw bestelling een plezierig moment!

Waar zitten jullie?

SEMSEM sushi zit in Monnickendam, vanuit Monnickendam bezorgen wij onze heerlijke sushi.